Utleiekonferansen 2025

Clarion Hotel® Oslo Airport Hans Gaarders veg 15, 2060 Gardermoen Påmeldingsfrist 15.01.2025, Utstilling 31.12.2024

Utleiekonferansen har etablert seg som bransjens viktigste møteplass – en arena for faglig påfyll og inspirasjon gjennom aktuelle foredrag. Og med en utstilling som byr på nyheter og oppdateringer fra våre fremste leverandører!

Det blir som alltid interessante og høyst aktuelle tema på konferansen.

Utstilleroversikt

Det er allerede stor interesse for konferansen så ikke nøl – meld deg på!!

Vi ser frem til en dag sammen med deg!

Program for dagen

08:00 Registrering. Utstillingen åpen
Fredrik Brandal, styreleder i Norsk Utleieforening og adm.dir. i Ramirent AS og Jon Eskedal, daglig leder i Norsk Utleieforening.
Solfrid Flateby, mangeårig suksessfull foredragsholder som evner å få deg med på en reise som kan brukes til inpirasjon og ettertanke. Solveig har mange år som toppleder både i Reitan systemet og i bilbransjen.
Eirik Gjelsvik, styreleder i NHO Byggenæringen og konsernsjef i Backe.
Øystein Dørum, direktør samfunnsøkonomi i NHO.
Odd Arne Gansmo, økonomisjef i UCO AS og Jonas Blad Måøy, analysesjef i NHO Byggenæringen
11:30 Messebesøk
12:00 Lunsj i utstillingsområdet
Karl Erik Valentin Hansen, nordic development manager i Algeco Arne Karlsen, kontrakts- og anbudsansvarlig i Ramirent Kristian Brende, adm. dir. i Entreprenørservice AS Gunnar Slinning Østad, forretningsutviklingsjef i Sweco Jan Olav Dukan, advokat i EBA Paneldebatten ledes av Jon Sandnes, styreleder i Standard Norge og mangeårig leder av BNL/NHO Byggenæringen
Stian Dyre Hansen, partner og co-founder av en av nordens mest spennende Rekrutteringsmiljøer, The Assessment Company.
Jon Eskedal, daglig leder NU, forteller om reisen og moderniseringen samt medlemsfordeler. Hvis du ikke allerede er medlem bør du bli det nå!
Toppledere fra utleieaktører i Norden gir sine betraktninger om fremtiden Martin Holmgren, konsernsjef i Cramo Erik Bengtsson, konsernsjef i Ramirent Kari Aulasmaa, konsernsjef i Renta Samtalen ledes av Arve Brekkhus, sjefredaktør i Byggeindustrien
Lars Dalgaard, adm. dir. i Hallgruppen. Lars startet Hallgruppen i 2005 og har på imponerende rask tid utviklet selskapet. Lars er kreativ, uredd, arbeidsom og har bygget opp Hallgruppen med fornøyde kunder over hele verden
14:40 Messebesøk
Nina Aasland fra Naboen, Jostein Stormo fra UCO, Thomas Astrup fra Cramo, Leif Martin Drange fra Renta, Fredrik Brandal fra Ramirent, Simon Ruud fra Algeco og Erik Sollerud fra Rental Group Samtalen ledes av møtelederne Monica og Jon.
Randi Lekanger, direktør bærekraft og miljø i Skanska Thomas Astrup, adm. dir. i Cramo Samtalen ledes av Guro Hauge, direktør bærekraft og samfunnspolitikk i NHO Byggenæringen
16:40 Messeutstillingen åpen – bar med forfriskninger
For medlemmer i Norsk Utleieforening. Møterom Flight 1
18:30 Aperitiff i utstillingsområdet. Bli med på kåring av årets mest aktive